Informace o pracovním místě
Náplň práce:
Záznamy z jednání, kompletace smluv a řešení pojistných událostí klientů; Domlouvání schůzek (servisní pro naše klienty a nábor nových členů); Organizace porad, školení a teambuildingových akcí; Zvelebování kanceláře a zajištění hladkého chodu pobočky; Hlídání nastavených plánů a adaptace nováčků; Komunikace s účetní a další administrativní činnosti; Osobní podpora týmu (pošta atd.)
Požadujeme:
Organizační schopnosti a samostatnost; Komunikační dovednosti a profesionální vystupování; Schopnost práce s počítačem (MS Office, sociální sítě); Orientaci v oblasti financí a účetnictví (výhodou, ale ne podmínkou); Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail:
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 11.09.2023 - |
Mzda: | 26 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 4403047 Vloženo: 24.05.2023
Nenechávej si brigády jen pro sebe :-)