Informace o pracovním místě
Pracovali jste už někdy v call centru??.... Ne??... Nevadí, my Vás zaškolíme !!!
Umíte-li naslouchat, poradit a pomoci lidem, pak jste vhodným kandidátem.
Pro našeho klienta, jednu z nejvýznamnějších telekomunikačních společností, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici: Asistent zákaznické péče – call centrum HK
Náplň:
• přijímání vyřizování požadavků zákazníků (e-mailem, telefonicky)
• administrativa spojená s vyřizováním požadavků zákazníků
• podpora dalších oddělení (prodej, reklamace apod.)
• poskytování informací o nabízených produktech a službách
• prodej služeb a produktů
Požadujeme:
• min SOU nebo SOŠ vzdělání
• velmi dobré komunikační dovednosti
• uživatelská práce na PC
• příjemné vystupování, trpělivost, pečlivost, ochota učit se novým věcem
• skvělá příležitost i pro ABSOLVENTY bez praxe!!
Nabízíme:
• fixní mzda + bonusy na základě výkonu (průměrná mzda 20 000Kč/měs.)
• ochotou pracovat ve směnném provozu PO – NE (1x za 14 dní práce o víkendu)
• stravenky v hodnotě 85 Kč
• služební telefon + zaměstnanecký tarif
• 5 týdnů dovolené + 2 dny osobního volna
• Cafeterie (příspěvek na sport, kulturu apod.)
• možnost karierního a finančního růstu
• práce v mladém kolektivu
• pracoviště: Hradec Králové
Mzda: | 15000 - 20000 Kč/měs. |
Počet míst: | 5 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Hradec Králové |