Informace o pracovním místě
Jaká bude Vaše role?
Stanete se podporou pro naše zákazníky, kolegyně/kolegy a postaráte se o:
poskytování informací, řešení stížností a vyřizování reklamací zákazníků.
koordinaci pokladní zóny tak, aby zákaznici nečekali ve frontě.
prodej Tesco poukázek, tabákových výrobků.
obsluhu terminálu SAZKA, Moneygram a dalších služeb.
Nabízíme sjednaný pracovní úvazek 30 hodin týdně.
Uvítáme, pokud…
jste komunikativní a prozákaznický/á.
rád/a spolupracujete s ostatními a dokážete vyjít vstříc.
si umíte zorganizovat svůj čas a úkoly.
umíte pracovat na počítači, ovládáte balíček MS Office (výhodou, nikoliv podmínkou).
jste zvídavý/á a máte chuť přicházet s novými nápady.
Budete u nás pracovat rádi, protože:
při nástupu získáte 10% slevu na každý nákup v Tesco a další výhody od našich partnerů
příspěvek na stravování vám vyplatíme ve mzdě.
si užijete 25 dní dovolené.
mzdu vyplácíme pravidelně k 10. dni v měsíci.
dorovnáváme mateřskou/otcovskou dovolenou do 100% čisté mzdy, případně nabízíme 2týdenní otcovské volno nebo 8 týdnů placeného volna při adopci.
nabízíme MultiSport kartu za zvýhodněnou cenu.
se k ostatním chováme tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám.
podporujeme vzdělávání, rozvoj, inovace a kariérní růst.
odměňujeme věrnost a doporučení nového kolegy nebo kolegyně.
každý rok získáte vánoční odměnu.
Pokud nehledáte jenom práci, ale chcete mít kolem sebe i skvělé lidi, stabilitu a kariérní příležitosti, jste pro nás správný člověk na správném místě!
Mzda: | 15 900 - 17 925 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Holešov |