Informace o pracovním místě
Kdo jsme? Jsme S.B.S. SECURITY s.r.o., ryze česká bezpečnostní a facility agentura s mnohaletými zkušenostmi. Jsme tu pro Vás již od roku 2003, ale naši zakladatelé v oblasti bezpečnostních služeb působí již od roku 1994 – tehdy zejména na poli osobní ochrany. Právní konformita i dodržování striktních etických pravidel a diskrétnost jsou zaručeny. Chráníme zájmy našich klientů i jejich bezpečí. A to ve dne i v noci, sedm dní v týdnu, 365 dní v roce.
Náplň práce: - Aktivní vyhledávání nových spoluprací s potencionálními klienty (formou osobních a telefonických schůzek) - Zajištění plynulosti provozu Hostelu - Administrativa - Agenda spojená s ubytováním hostů - Spravování rezervačních portálů – booking, previo - Reporting managementu – častá práce s Excelem - Spolupráce s ostrahou, úklidovou firmou a údržbou
Co očekáváme: - Znalost MS Office – primárně Excel, Word - Komunikativnost - Obchodní duch - Flexibilita - Znalost PC - Znalost AJ výhodou, nikoliv podmínkou - Aktivní řidič/ka
Nabízíme: - Pracovní doba Po – Pá od 6:00 do 14:00 - K dispozici služební vozidlo, telefon a notebook - Příspěvek na dopravu - Příspěvek na stravu - Při plné obsazenosti odměnový systém
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>NástupNástup: | 01.11.2024 - 01.11.2025 |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | OZP, Absolventi, MD |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Hodonín |