Informace o pracovním místě
Náplň práce: z důvodu nového obchodního místa, z důvodu rozšíření obslužnosti našich klientů hledáme asistentku/ asistenta
péče o klienty, poskytování informací o aktuálním stavu pojištění, pomoc při řešení pojistných událostí, navrhování optimálních pojistných řešení, většinu své pracovní doby strávíte osobním a telefonickým jednáním s klienty
Očekáváme: min. středoškolské vzdělání, uživatelskou znalost práce na PC, ŘP sk. B, pozitivní myšlení, empatii, dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování, smysl pro zodpovědnou a poctivou práci.
Nabízíme: spolupráci na HPP, nadstandardní finanční ohodnocení, zázemí silné ve stabilní společnosti, firemní benefity, slevy na produkty, ucelený systém vzdělávání, možnost kariérního růstu. Kontakt na tel, na mail.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
pracoviště: | Hodonín, Hodonín |
NástupNástup: | 01.06.2024 - |
Mzda: | 25 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Generali Česká Distribuce a.s. (Úřad práce) |
Lokalita: | Hodonín |
ID inzerátu: 4585073 Vloženo: 20.04.2024
ODPOVĚDĚT >>
Nebuď labuť, pošli brigádu i kámošům...