Informace o pracovním místě
- Mezi hlavní pracovní náplň patří organizace dopravy. - Budete hodně času své pracovní doby komunikovat s našimi řidiči i externími přepravci. - Tato pozice řeší mnoho administrativy, je třeba se jí nebát – je důležité mít v pořádku veškeré podklady a dokumentaci. - Mezi hlavní cíle této pozice také patří udržování optimálních zásob dřeva. - Často budete reagovat na změny, řešit nejasnosti a další problémy, které mohou nastat. - Komunikace probíhá výhradně v českém jazyku. - Jedná se o novou pozici a pracovní doba je pevná od 7:00 do 15:30. Víkendy jsou samozřejmě volné.
- Pokročilé znalosti Excelu a MS Wordu – vytvoření kontingenční tabulky je samozřejmostí. - Výborné komunikační dovednosti - velice vhodná je asertivní komunikace, protože - ne vždy budou se vším vaší kolegové a kolegyně souhlasit. - Spolehlivost, uvítáme selský rozum a logické uvažování.
- Pracovní smlouvu a HPP - Společnost je na trhu od roku 1992. Když Vám práce půjde, nemusíte se o práci se bát. - Přátelský kolektiv - Stravenky Benefitní kartu na sport, kulturu zdraví i další
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 20 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Hodonín |