Informace o pracovním místě
Personální konzultant provádí aktivní vyhledávání a výběr vhodných kandidátů na požadovaná pracovní místa. Pečlivě vede a zpracovává záznamy o jednotlivých kandidátech a stejně tak i realizovaných výběrových řízeních. Stará se o svěřené klienty.
Vaší náplní práce bude: realizace náborového procesu (aktivní vyhledávání, aktivní telefonování, inzerce…) komunikace klienty, spolupráce s koordinátorem
- Komunikační dovednosti na dobré úrovni hlavně v telefonickém rozhovoru.
- výborná znalost práce na PC- perfektní znalost Excel – podmínkou !
- praxe v administrativě podmínkou
- přehled o pracovně-právních předpisech ČR, SR – výhodou
- pečlivá, samostatná a zodpovědná osobnost, nadšení pro personalistiku
- praxe v jednání s klienty, pro-klientský přístup, analytický přístup k řešení situací
- hledáme aktivní osobnost s chutí řešit každodenní úkoly a pozitivním přístupem k telefonování
- možnost nástupu IHNED
- hledáme aktivní osobnost s chutí řešit každodenní úkoly a pozitivním přístupem - možnost nastoupit kdykoliv
- motivační fixní mzda + atraktivní bonusový systém firemní notebook a telefon i k soukromým účelům
- pracovní doba od 7:30 do 16:00 Po - Pá - pracoviště Hodonín, Národní tř. 300/24.
- otevřenou a přátelskou firemní kulturu, účast na školeních
Mzda: | 18 000 - 20 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Hodonín |