Informace o pracovním místě
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém.
POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatného a logického uvažování, uživatelská znalost MS Office, řidičský průkaz skupiny B výhodou nikoliv podmínkou.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: uvolněnou a přátelskou neformální atmosféru, možná částečná flexibilní pracovní doba, firemní telefon, příspěvek na stravu, 20 dní dovolené.
Prosíme o zaslání životopisu.
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 01.05.2024 - |
Mzda: | 25 000 - 28 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 4589675 Vloženo: 29.04.2024