Informace o pracovním místě
Hledáme usměvavou kolegyni/kolegu. Jsi komunikativní, nedělá ti problém práce s PC, rád/a řídíš a chceš pracovat v pohodovém kolektivu? Pokud je tvá odpověď ANO, přidej se k nám a získej stabilní práci, která tě bude bavit a spoustu dalších zajímavých benefitů. Náplň práce: • Zajišťování plynulého chodu recepce a informačního centra • Příjem a evidence návštěv, jejich telefonické ohlašování klientům • Přebírání pošty • Komunikace s ostrahou objektu • Poskytování informací, komunikace s návštěvníky • Práce s PC a další administrativní činnosti
• Velmi dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování • Chuť pracovat a učit se novým věcem • Trestní bezúhonnost • AJ na komunikativní úrovni výhodou • Velmi dobrá znalost PC Microsoft Office (Word, Excel) • Středoškolské vzdělání ukončené MV nebo VL + 3 roky praxe
• Možnost zkráceného úvazku • Práce vhodná pro OZP • Náborový příspěvek pro OZP ve výši 10 000,-Kč • Mzda až 134,-Kč/h • Práce na HLAVNÍ PRACOVNÍ POMĚR • Zázemí stabilní společnosti, výkon práce na JE Temelín • Zvýhodněné volání O2 • Možnost profesního i platového růstu • Zajímavý motivační program • Zajistíme zkoušky profesní kvalifikace • MultiSport karta Kontakt: Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 134 Kč/hod. |
Počet míst: | 4 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | OZP |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | České Budějovice |