Informace o pracovním místě
* účtování v oblasti majetku * zpracování a účtování veškerých dokladů vztahujících se k nájemním smlouvám * zpracování měsíčního výkaznictví DPH * komunikace s interním a externím zákazníkem
* min. ukončené SŠ vzdělání * znalost problematiky účetnictví a daní, zejména v oblasti DPH a majetku * pokročilá znalost německého jazyka * uživatelská znalost práce na PC (MS Office) * znalost práce v systému SAP výhodou * spolehlivost, samostatnost a zodpovědnost za svěřené úkoly
* atraktivní odměňování * zázemí prosperující zahraniční společnosti * příjemné a přátelské pracovní prostředí * pečlivé zaškolení a další vzdělávání * možnost seberealizace a dalšího profesního a osobního rozvoje * příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, firemní akce, 13. plat, možnost práce z domova * nástup dle dohody
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 37 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | České Budějovice |