Informace o pracovním místě
Mezinárodní společnost sídlící v Českých Budějovicích přijme do svého týmu organizačně zdatného Asistenta nebo Asistentku Back Office k zajištění potřebných administrativních činností spojených s vedením kanceláří. - Vyřizování administrativy (emaily, pošta, dokumentace) - Objednávání kancelářských potřeb - Zajištění ubytování a dopravy pro management a klienty - Externí komunikace s dodavateli služeb - Obsluha a správa kancelářských přístrojů - Zajištění dalších požadavků týkajících se správy kanceláře
- VŠ vzdělání - Angličtinu na velmi dobré úrovni k dennímu využití slovem i písmem - Praxi na pozici administrativního charakteru (back office, asistentka) - Organizační a komunikační schopnosti, pečlivost - Znalost MS Office, SAP výhodou
- Příležitost být součástí společnosti mezinárodního formátu - Moderní kanceláře a podporující přátelský kolektiv - Finanční ohodnocení odpovídající pracovní pozici - Zaškolení - Stravenky ve výši 110 Kč - Příspěvek na dopravu - 5 týdnů dovolené s 50% příplatkem - Flexibilní pracovní dobu - Jazykové kurzy - 2 sick days / rok - Zajištěné parkovací místo V případě zájmu prosím o zaslání životopisu v českém i anglickém jazyce.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | České Budějovice |