Informace o pracovním místě
NOVĚ OTEVŘENÉ CALL CENTRUM V ČB. PŘÍCHOZÍ LINKA – SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Aktivně komunikovat se zákazníky a řešit jejich požadavky – PŘÍCHOZÍ LINKA
- Nalézat pro zákazníky optimální řešení (přenastavení služeb, poskytnutí rad…)
- Ověřovat potřeby našich zákazníků a na jejich základě prodávat vhodné produkty a služby (aktuální akce, nabídka z portfolia)
- Znalost práce na PC
- Dobrý komunikační projev
- Ochotu učit se novým věcem a rozvíjet se
- Ochotu pracovat ve směnném provozu, 8 hodinovou směnu
- Start kariéry v dynamicky se rozvíjejícím oboru, a to BEZ PŘEDCHOZÍ PRAXE
- Dlouhodobou spolupráci a jistotu, práci na HPP
- Mzdu 23.000,-Kč při 100% plnění - mzda může být ale mnohem vyšší, není nijak limitována
- Obrovskou škálu benefitů
- Stravenky
- 1 týden dovolené navíc
- 2 dny osobního volna
NástupNástup: | 01.02.2017 |
Mzda: | 14 000 - 23 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 3 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | České Budějovice |