Informace o pracovním místě
Máte zkušenosti s administrativou? Zároveň jste komunikativní a schopna reprezentativního vystupování? Čtěte dále!
Pro našeho klienta, stabilní českou společnost, hledám šikovnou kolegyni, která bude mít na starost zejména administrativu a reprezentaci společnosti.
Co vše Vás na pozici čeká?
- administrativní podpora v rámci společnosti - příprava podkladů, práce s dokumenty, práce s interním systémem - evidování faktur
- účast na veletrzích, reprezentace společnosti - veletrhy
- administrativní výpomoc personálního oddělení
- odpovědnost za příchozí/ odchozí poštu
- příjem návštěv/ zajištění občerstvení
- SŠ vzdělání
- zkušenosti v oblasti administrativy podmínkou
- reprezentativní vystupování
- AJ - mírně pokročilou úroveň - B1
- ŘP sk. B
- uživatelskou znalost MS Office
- komunikativnost, spolehlivost
- 13. plat
- stravenky v hodnotě 70,- CZK
- dny dovolené navíc (celkem 26 dní/rok)
- školkovné 500,- CZK/ měsíc
- příspěvek na životní pojištění/ penzijní připojištění
- Benefit kartu (500,- CZK / měsíc), kterou můžete využít na sportovní aktivity, kino a další činnosti
- systém firemního vzdělávání/ jazykové kurzy