Informace o pracovním místě
Náplň práce:
práce v administrativě, samostatné vedení kanceláře, spolupráce s externím účetním, evidence docházky, pokladna, fakturace – účetní program Pohoda, nákup materiálu na digitální tisk, komunikace s dodavateli a partnery - i se zahraničními, uvádění návštěv, výdej zakázek, pracovní doba 8-14 nebo 9- 15 hodin, dle domluvy
Požadované ekonomické vzdělání, praxe v administrativě alespoň 3 roky nutná, nejlépe praxe s vedením kanceláře v menší firmě, výborná znalost Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint), účetního SW (Pohoda), účetnictví, samostatnost, flexibilita, zodpovědnost a pečlivost, znalost AJ nebo NJ na komunikační úrovni výhodou, organizační schopnosti, příjemné vystupování, praxe z našeho oboru digitálního tisku či grafiky vítána
Nabízíme příjemné pracovní prostředí rodinné firmy v blízkosti centra Brna (dvě zastávky od Hlavního nádraží), jsme digitální tiskárna s eko provozem vybavená nejmodernějšími technologiemi v našem oboru. Možnost i práce z domu - mimo výdejní hodiny, firemní notebook, Multisport karta
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 17 000 - 20 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |