Informace o pracovním místě
Hledáme aktivního, pohodového, usměvavého, komunikativního a spolehlivého kolegu nebo kolegyni na pozici administrativní pracovnice/pracovník do našeho callcentra v krásných nových kancelářích v AZ Tower v Brně s výhledem na hrad Špilberk a Petrov.
Co budete mít na starosti:
- Zpracování administrativy – e-maily, komunikace, jednoduchý reporting výsledků callcentra.
- Zpracování personální agendy – evidence docházky a personálních podkladů – skenování a zakládání smluv.
- Administrativní činnost spojená s logistikou – kontroly přejezdů.
- Péče o prostory, příprava zasedacích místností.
- Vyzvedávání pošty.
- Skenování a zakládání smluv.
- Uživatelská znalost práce na PC.
- Pokročilejší znalosti MS Office.
- Výborné komunikační schopnosti a příjemné reprezentativní vystupování.
- Všeobecný rozhled.
- Klidná nekonfliktní povaha.
- Učenlivost.
- Spolehlivost.
- Empatie.
- Odolnost vůči stresu.
- Zázemí stabilní rostoucí společnosti.
- Práce v krásných nových prostorách nejvyšší budovy v ČR – AZ Tower s výhledem na hrad Špilberk a Petrov.
- Stabilní pohodové zaměstnání.
- Kompletní zaškolení.
- Práce v mladém kolektivu, kde vládne humor a dobrá nálada.
- Odpovídající platové ohodnocení Fix + osobní ohodnocení.
- Firemní akce.
- Možnost využít nadstandartních mobilních tarifů.
- Kávový catering
- Pravidelné proškolování a tréning v rámci komunikace.
- Stabilní pracovní doba PO-Pá 8-16:30.
- Mzda 20 000 - 25 000 Kč.
Mzda: | 20 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Brno |