Informace o pracovním místě
Vaším úkolem bude zajistit chod kanceláře v Brně a organizačně zabezpečit veškeré vzdělávací akce. Vaše práce bude velmi rozmanitá a bude obsahovat nejenom administrativní činnosti, ale i kontakt s dalšími lidmi, organizování akcí a celkový přehled o tom, co se v organizaci děje.
Pracovat budete na menších projektech, opakujících se činnostech i jednorázových úkolech. Budete mít přehled o veškerém dění v Centrum pasivního domu, z.s., včetně akcí pořádaných pro veřejnost a realizace dlouhodobých projektů.
Při své práci budete komunikovat s kolegy i klienty (členy), s nadřízeným a občas s dodavateli nebo úřady.
Pro aktivní přístup
Komunikativnost (dobré schopnosti komunikovat telefonicky, skvělý pravopis)
Počítačová gramotnost:
- Word - styly, používání šablon
- Excel - vzorce, kontingenční tabulky, tvorba grafů
- Internet (správa redakčního systému, ovládání běžných )
- Schopnost naučit se nové programy (např. Trello, práce v Office365….)
- Ovládání webinářového prostředí (on-line semináře/kurzy)
Organizační schopnosti
Jazyková vybavenost:
- Český jazyk – excelentní gramatika
- Anglický jazyk – základní pochopení textu, základní komunikace písemně nebo telefonicky
Řidičský průkaz - třídy B (zkušený a aktivní řidič - schopen cokoli převést, přivézt apod.)
Zázemí stabilní společnosti, možnost získání větší specializace a odbornější práce.
STAŇTE SE ČLENEM TÝMU SPOLEČNOSTI, KTERÁ PROSAZUJE ENERGETICKY ÚSPORNÉ BUDOVY!
Mzda: | 20 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |