Informace o pracovním místě
Do naší holdingové společnosti TG Community hledáme novou posilu do týmu na pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – FAKTURANT, který se stane součástí naší party.
Baví tě čísla? Fakturace? Administrativa? Pracuješ rád v kolektivu a baví tě učit se nové věci? Pokud ano, tak čti dál, co tě u nás čeká :-).
Náplň práce:
- Párování banky ve Flexi IT (TGCE, KE)
- Příprava podkladů s neplatiči, upomínání
- Reklamace fakturace – přijetí reklamace, založení tasku, vyřešení, nebo předání na kompetentní osobu
- Stahování faktur (zálohová, vyúčtovací, DD)
- Evidence do Cash-Flow
- Navádění faktur do Účetního systému
- Příprava podkladů k přeplatkům
- Příchozí a odchozí pošta
Uvítáme pokud máš předchozí zkušenosti s vystavováním zálohových platebních kalendářů v energetice, vystavování faktur za elektřinu a zemní plyn, není však překážkou, pokud uvedené zkušenosti nemáš. Po zaškolení a zapracování budeš i Ty v této oblasti odborník s dlouholetou perspektivou.
- SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi s administrativou, okrajová znalost účetnictví výhodou
- Dobrá znalost práce na PC, znalost účetních programů výhodou
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Práci v kolektivu i samostatnost, pečlivost a dobrou organizaci práce
- Trestní bezúhonnost
- Fixní mzdu + odměny
- Práci na HPP
- Flexibilní pracovní dobu
- Kariérní růst
- Práci v příjemném moderním prostředí jen 10min od centra
- Firemní benefity: firemní a datový tarif, multisport kartu, sportovní aktivity, dny dovolené navíc, kávu zdarma, výhodnější ceny našich produktů, tématické večírky, teambuildingové akce a spoustu dalšího :-)
Pokud tě naše pracovní nabídka zaujala, pošli nám životopis a my tě rádi povzeme na osobní sektání.
Mzda: | 20 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |