Informace o pracovním místě
Jsi komunikativní, empatická, zodpovědná, pečlivá a hledáš práci, která ti bude dávat smysl? Pokud ano, tak jsi ji právě našla.
Hledáme novou usměvavou kolegyni na pozici Asistentka generálního ředitele. Jsme česká společnost zajišťující svým klientům snížení výdajů za energie na minimum. Zastupujeme již více než 100 000 tisíc klientů, proto můžeme dosáhnout na podmínky, které nebývají na trhu s energiemi běžně k dostání.
Jaké činnosti na tebe čekají?
• Kontrola došlé a odeslané pošty
• Zajištění chodu kanceláře, nákup kancelářských potřeb
• Uvádění návštěv, příprava občerstvení, zvedání telefonů, přebírání vzkazů
• Asistence při organizaci schůzek, seminářů, konferencí
• Práce v interním systému
• Spolupráce s účetním oddělení
• Znalost práce na PC (uživatelská znalost MS Office)
• Odolnost vůči stresu
• Samostatnost a zodpovědnost
• Středoškolské vzdělání
• Pečlivost, orientace na detail
• Mzda 20 000 Kč + odměny
• Příspěvek na dopravu
• Firemní a datový tarif
• Jsme skvělý kolektiv, rádi sportujeme - flórbal, jóga, fitbox, nebo běh a ty se k nám můžeš přidat také :-)
• Práci pro rychle rostoucí firmu
• Když u nás odpracuješ rok, dostaneš den dovolené navíc
• Po celý den si můžeš vařit výbornou a lahodnou kávu zdarma
• Možnost zúčastnit se tematických firemních akcí jako např. degustace vína, sportovní den, vánoční večírky
Pokud tě naše nabídka zaujala, pošli nám životopis. Rádi tě pozveme na osobní schůzku, kde se více poznáme. Těšíme se na tebe :).
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |