Informace o pracovním místě
Hledáme nadšence, který by poskytoval e-mailovou i telefonickou pomoc klientům, nechal svůj otisk v nápovědách MioWebu, testoval aplikaci a dalším způsobem přispíval k vytváření nejlepší zákaznické podpory v ČR.
CO BYS MĚL/A IDEÁLNĚ UMĚT?
Máš perfektní znalost češtiny a dobré vyjadřovací schopnosti.
Jsi týmový hráč, flexibilní a otevřený člověk.
Rád komunikuješ.
Máš snahu učit se novým věcem.
Uživatelská znalost MioWebu je rozhodně výhodou.
Zkušenosti s telefonickou linkou vítány.
IT je tvým koníčkem.
Čekej neformální firemní prostředí postavené na principech svobody v práci, ale vyžadující integritu a zodpovědnost, spolupráci v partě lidí, kteří se dost možná stanou tvojí druhou rodinou, pravidelné firemní vzdělávání a podporu tvého osobního rozvoje.
Začít můžeš hned.
Pokud cítíš, že tohle je pozice právě pro tebe, následuj prosím tento postup:
1. Pošli nám svou aktuální fotku, klidně z telefonu, s rodinou nebo se svým psem. ;)
2. Natoč video (minuta až tři), ve kterém nám řekneš, proč chceš pracovat právě v Miowebu, o čem sníš, jaké jsou tvé ambice, jak by měl vypadat tvůj dream job a proč bychom měli vybrat právě tebe.
3. Přilož životopis.
4. To vše nám pošli.
P.S.: Pokud máš fajn kámoše, pošli mu tenhle odkaz a přijďte pak na pohovor rovnou spolu. :)
Mzda: | 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 3 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |