Informace o pracovním místě
Vaše zodpovědnost: - administrace nabídek a objednávek, systém HELIOS Orange - zajišťování přepravy zásilek - organizace schůzek a prodejní podpora pro obchodníky - aktivní komunikace s českými i zahraničními zákazníky, udržování dobrých vztahů - správa chodu kanceláře a showroomu - správa webových stránek a e-shopu, marketing
- SŠ/VŠ, vhodné i pro absolventy - dobrá znalost AJ nutná, denní komunikace v cizím jazyce (NJ, FJ výhodou) - profesionální přístup - vysoké pracovní nasazení - dobré komunikační dovednosti - samostatnost, iniciativa a zodpovědnost - orientace na výsledek
- práce na HPP - úvodní intenzivní zaškolení - odpovídající platové ohodnocení – základní plat plus bonusy - příležitost seberealizace a profesního růstu - příjemné pracovní prostředí - maximální využití Vašich schopností - různorodou a zodpovědnou práci - mobilní telefon s využitím i pro osobní účely - možnost pracovních cest - nástup možný ihned, jinak dle individuální domluvy.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |