Informace o pracovním místě
Přijmeme administrativní pracovnici do půjčovny zdravotních pomůcek, práce s PC, ve skladu , jednání se zákazníky, příprava podkladů pro účetní. Pouze na HPP na zkrácený úvazek 5 hod denně, pracovní doba 8-13 hod a 12-17 hod, pracovní místo je vyhrazeno jako chráněné - určeno POUZE PRO OZP.
Požadujeme
Praxe v kanceláři podmínkou, praxe práce s PC ( google apps, word, excel) částečně manipulace s pomůckami ve skladu , příjemné vystupování, pečlivost, spolehlivost, dobré komunikační schopnosti,
Nabízíme
práci na HPP, nástup od 2/17, možnost dalšího vzdělávání
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>NástupNástup: | 01.02.2017 |
Mzda: | 8000 - 10000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Vhodné i pro: | OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |
ID inzerátu: 2106601 Vloženo: 05.01.2017