Informace o pracovním místě
Hravě zvládáš více věcí najednou? Ovládáš polštinu a angličtinu? Pokud se chceš stát nepostradatelným rádcem pro naše cestující a chceš vyplnit náš chybějící článek týmu call centra, volné sedadlo, které na tebe u nás čeká, je nová pozice specialista zákaznické podpory v Bohumíně.
Na čem budeš u nás pracovat?
Naši cestující tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady
Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našimi dalšími službami
Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků
Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, pokladnami LE a smluvními prodejci
Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou
12 h směny denní/noční
Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem
Ovládáš na komunikativní úrovni angličtinu a polštinu
Máš v sobě zákaznický přístup
Stresem se nenecháš zastrašit. Naopak jsi vůči němu imunní
Pokud máš zkušenosti z call centra, bude to pro tebe velká výhoda
Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co ti vždy rádi poradí
Každý den u nás v Leo Express tě posune ve tvém rozvoji o kousek dál
Čeká na tebe počáteční zaškolení a práce na směny
Pojištění odpovědnosti zaměstnance, tzv. „pojistka na blbost“
Cestování vlaky a autobusy Leo Express zdarma
Pořádáme různé brainstormingové a teambuildingové akce mimo office
MultiSport karta za zvýhodněných podmínek
Mzda: | 100 - 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Bohumín |