Informace o pracovním místě
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: zpracování zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do ERP), vedení agendy svěřeného portfolia zákazníků, vytvoření zákaznických faktur, spolupráce s oblastními manažery prodejů, s expedicí a skladem, při tvorbě výrobních plánů, organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků vč. zpracování objednávek pro dopravce, příprava prodejních a logistických statistik, zpracování objednávek, koordinace činností spojených s jednotlivými dodávkami zboží k zákazníkovi. Požadujeme: komunikativní typ (komunikace se zákazníky a uvnitř pracovních týmů), znalost práce na PC (Excel, Outlook, ERP M3, SAP apod.), znalost NJ na komunikativní úrovni (znalost AJ výhodou), organizační schopnosti, flexibilita, stresová odolnost, středoškolské vzdělání s maturitou (obchodní, logistické, ekonomické zaměření výhodou), praxe v prodejním procesu. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě a další benefity. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
pracoviště: | Aš, Aš |
NástupNástup: | 01.05.2024 - |
Mzda: | 34 000 - 39 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Petainer Czech Holdings s.r.o. (Úřad práce) |
Lokalita: | Aš |
ID inzerátu: 4583329 Vloženo: 18.04.2024
ODPOVĚDĚT >>
Nebuď labuť, pošli brigádu i kámošům...