Informace o pracovním místě
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Směnnost: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz). Náplň práce: zpracování zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do ERP), vedení agendy svěřeného portfolia zákazníků, vytváření zákaznických faktur, spolupráce s oblastními manažery prodejů, s expedicí a skladem, při tvorbě výrobních plánů, organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků vč. zpracování objednávek pro dopravce, příprava prodejních a logistických statistik, koordinace dodávky výrobkových vzorků k zákazníkům, zpracování objednávek, koordinace činností spojených s jednotlivými dodávkami zboží k zákazníkovi. Požadujeme: komunikativní typ (komunikace se zákazníky a uvnitř pracovních týmů), znalost práce na PC (Excel, Outlook, ERP M3, SAP apod.), znalost NJ na komunikativní úrovni, organizační schopnosti, flexibilita, stresová odolnost, středoškolské vzdělání s maturitou (obchodní, logistické, ekonomické zaměření výhodou), praxe v prodejním procesu výhodou. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
pracoviště: | Aš, Aš |
NástupNástup: | 04.07.2023 - |
Mzda: | 30000 - 38000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Petainer Czech Holdings s.r.o. (Úřad práce) |
Lokalita: | Aš |
ID inzerátu: 4416385 Vloženo: 10.06.2023
ODPOVĚDĚT >>