Informace o pracovním místě
Do našeho týmu pobočky ve Zlíně hledáme novou posilu na PART-TIME!
Máš základní ekonomický přehled, nebojíš se práce na PC a můžeš se pochlubit rychlostí a pečlivostí?
Pokud ano, neváhej a dej nám o sobě vědět!
Co tě u nás bude čekat?
-Práce s papírovou dokumentací, s firemními daty a systémy.
-Administrativní podpora kolegů na pobočce - být jejich pravou rukou :-).
-Koordinace spolupráce s ostatními odděleními a kolegy uvnitř banky.
-Podporovat kolegy a celý chod pobočky.
Jak si tě představujeme?
-Můžeš se pochlubit základním ekonomickým přehledem nebo orientací v bankovnictví.
-Svědomitá, pečlivá a zodpovědná osoba s chutí učit se novým věcem.
-Jsi zběhlý uživatel MS Office.
-Min. SŠ vzdělání ekonomického směru, ideální praxe ke studiu VŠ.
-Máš zájem o dlouhodobou spolupráci a hlavně máš chuť pracovat :-).
A co ti za to nabídneme?
-Budeš mít možnost poznat, jak bankovnictví funguje v praxi.
-Účast a aktivní zapojení do bankovní problematiky.
-Potěší tě přátelská, otevřená a neformální atmosféra.
-Spolupráce formou dohody o provedení práce nebo dohody o pracovní činnosti.
-Odvedenou práci dokážeme ocenit.
-Když se ti u nás zalíbí, můžeme se společně pobavit o další spolupráci : -).
Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Zlín |