Informace o pracovním místě
Hledáme pomoc v oblasti zajištění základních administrativních činností firmy, včetně práce v ERP systému Money S4 a CRM systému Microsoft Navision. V případě zámu je možné pomáhat také v oblasti marketingu.
SŠ vzdělání v oboru administrativy, ekonomiky nebo účetnictví nebo VŠ studium těchto oborů, střední znalost angličtiny a řidičský průkaz skupiny B. Předchozí zkuššenosti z obchodní firmy vítány. Dobré komunikační schopnosti jsou výhodou.
Kancelář je umístěna na centrální poloze v dolních Holešovicích. Inzerovaná brigáda umožňuje rychlý osobní růst v oblasti administrativy firmy. Nezkušené zájemce, kteří mají chuť pomoci zaškoleníme. Při právi se řídíme interním systéměm řízení, založeným na Admin škále.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>TermínNástup: | 09.05.2022 - 09.05.2022 |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 7 |