Informace o pracovním místě
Na naší pražskou pobočku právě hledáme usměvavou a pozitivní posilu, která se nebojí administrativní práce, ale ani dalších drobných úkolů v kanceláři asistentek. Nemusíš se bát, že bychom tě hodili hned do vody. V naší kanceláři každého pečlivě zaučíme a navíc je tady vždy někdo, kdo rád poradí nebo pomůže :) Co tě na pozici čeká? • vyřizování e-mailové komunikace nebo telefonních hovorů • drobné administrativní úkoly - skenování a zařazování dokumentů, přepis dat apod. • přijímání a odesílání pošty • kontrola údajů v dokumentech • práce spojená s recepcí - přijímání návštěv
Co u nás budeš potřebovat? • uživatelskou znalost Word a Excel • pečlivost, komunikativnost a vstřícné jednání • čas docházet k nám do kanceláře alespoň jednou týdně (Práce obvykle máme na docházení vícekrát týdně, na konkrétní dny a jak dlouho zůstaneš, se vždy domlouváme.)
Co ti můžeme nabídnout? • ohodnocení 125 -135 Kč/hod (hrubá mzda) • možnost dlouhodobé spolupráce na dohodu o provedení práce • práci v přátelské atmosféře • kanceláře v hezkém prostředí Ladronky, pohodlně dosažitelné z metra B nebo A • drobné sladké a zdravé občerstvení na pracovišti • dobrou kávu a čaj v neomezeném množství :-) Pokud tě nabídka zaujala, budeme se těšit na tvůj životopis.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 135 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 6 |