Informace o pracovním místě
• pracujeme v naší kanceláři v Jinočanech (poblíž stanice metra "Zličín"), po zaučení možnost i homeoffice • jedná se telefonickou a e-mailovou podporu (zákazníci volají a píší sami s žádostí o pomoc) • vyhledávání zboží a zásilek, vytváření a rušení objednávek, komunikace s interním oddělením, komunikace s partnery atd. • práce na PC v prostředí SAP, Daktela, web, e-mail • běžná kancelářská a administrativní práce (MS Office)
• čeština/slovenština na úrovni rodilého mluvčího • dobré komunikační schopnosti (mluvenou i psanou formou) • dobrou znalost práce na PC • spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost • podmínkou je odpracovat min. 24 hodin týdně (libovolná kombinace ranních 8:00 - 16:30 či odpoledních 11:30 - 20:00 směn), u špičkových pracovníků možnost individuálních směn (větší variabilita délky směn i začátků a konců směny) • nekuřák/nekuřačka • pouze zájemci starší 18 let • vhodné pro studenty VŠ (ČR nebo SR, případně zemí EU, pokud máte jazykové znalosti na úrovni rodilého mluvčího) • dlouhodobá spolupráce (ideálně alespoň půl roku, klidně ale i po celou dobu studia, mateřské dovolené apod.)
• dlouhodobou brigádu vhodnou pro muže i ženy • pracovní poměr na DPP (dohoda o provedení práce) • vlastní plánování směn na týden nebo celý měsíc dopředu • výběr směn od PO – PÁ (možnost (ale ne povinnost) i SO a NE či svátky) • možnost prodloužených směn (12 hodin) • pro zájemce zajištění Multisport karty • při dodržení minimálně 3 směn týdně je sazba 150 Kč/hod (pouze prvních 5 směn tréninku jsou za 100 Kč/hod) • u zaškolených pracovníků (cca po měsíci práce) výhodné hodnocení dle počtu zpracovaných úkolů (160 Kč/hod a více) • práce v mladém kolektivu
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 - 195 Kč/hod. |
Počet míst: | 20 a více |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 5 |