Informace o pracovním místě
Hledáme nové spolupracovníky na výpomoc při organizaci společenských a jiných akcí v hotelovém provozu - tzv. banketů.
Co Vás čeká:
- realizace konferenčních akcí pro 10 až 450 hostů, zahrnující meetingy, coffee breaky, obědy, večeře, recepce a další
- příprava konferenčních prostor
- manipulace s konferečním mobiliářem
- péče o svěřený inventář
- obsluha hostů během akcí
- 8 hodinové směny (ranní / odpolední) se plánují 14 dní předem
- konference probíhají během dne, ale i ve večerních hodinách, je proto potřeba, aby nový kolega byl časově flexibilní
- u této pozice je vyžadována fyzická zdatnost kvůli manipulaci s nábytkem
- pečlivost a samostatnost
- základní znalost anglického jazyka
- zkušenost s podobnou pozicí nebo na pozici číšník / servírka výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- stravování v naší skvělé kantýně ZDARMA
- spolupráce na DPP
- slevy na ubytování ve všech hotelech značky Marriott International po celém světě - jako hotelová značka jsme ta největší
... a mnoho dalšího
Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 5 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 1 |