Informace o pracovním místě
Do našeho Blogic týmu hledáme brigádníka / brigádnici:
Náplní práce bude:
- Kancelářské práce (skartování, práce na pc s MS Office / GSuite)
- Úklid a údržba kuchyněk v prostorách společnosti
- Údržba zasedacích místnosti ve všech prostorách společnosti
- Pomoc s přípravou firemních akcí
- Vyřizování drobných pochůzek a nákupů, řízení firemního automobilu
- Inventura (reklamních předmětů, kancelářských potřeba apod.)
- Úklid ve skříních a skladu dle požadavku Office manažera
- Drobné úklidové práce (čištění židlí, mytí dveří, zalévání květin apod.)
- Obsluha návštěv (uvedení, příprava občerstvení apod.)
- Práce zejména v ranních hodinách
- Preferujeme studenty UTB, ideálně přímo FAI UTB
Nástup 2.9.2024, případně dle dohody.
Dlouhodobá spolupráce.
Aktuálně práci odhadujeme na cca 16 hodin týdně, ale je možné, že se to bude průběžně měnit. Pokusíme se však najít nějaké optimální řešení pro obě strany.
Spolupracovat bude s kolegyní Luckou (Office manažerka).
- Pečlivost, samostatnost
- Pracovitost
- Reprezentativní vystupování a komunikace
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
- Slušné, čisté a důstojné zázemí
- Dlouhodobou spolupráci
- Rozmanitou práci