Informace o pracovním místě
Technická podpora a servis zákazníkům, technickému týmu a manažmentu * Nastavení a konfigurace HW a SW produktů a technologií, jejich upgradování * Komunikace se zákazníky a technické konzultace (Helpdesk, ticketing, vzdálená podpora) * Realizace servisních úkonů, instalací: on-site výjezdy * Testing a diagnostika HW a SW * Příprava technických řešení a služeb * Dokumentování Troubleshooting a jejich řešení – pro interní potřeby ale aj pro klienty (tvorba manuálů, budování knowledge base) * Podpora a analytická práce při zavádění nových produktů a jejich upgradů * Technická podpora při eventech (projektový manažment: koordinace dodávky a implementace, pomoc při implementaci/nastaveních...)
Jazykové znalosti Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) Německý jazyk - výhodou Další znalosti Microsoft Windows, Android - ovládaní instalace a rozbehnutí SW Min. znát „číst“ HTML, CSS UNIX/Linux – základy Microsoft Outlook – pokročilý Administrace LAN/WAN – základy Klient/server administrace – základy Osobnostní předpoklady a zručnosti: Řidičský průkaz B Systematické a samostatné myslenie pri zadaní požadavek od klienta Proaktivní přístup k řešení požadavků klienta Komunikační zručnosti Týmový hráč Schopnost rychle se učit Spolehlivost, důslednost Zkušenosti s instalací a konfigurací IT techniky
Nabízíme práci v mladé, agilní společnosti, prostor na velkou seberalizaci a možnost získání rychlé zpětné vazby a nové zkušenosti. Také využití cizích jazyků pro naše zahraniční klienty. Můžeš se těšit na různé vzdělávací příležitosti, příjemné kolegy, teambuildingové aktivity. Pružná pracovní doba a práce z domu v případe potřeby je samozřejmostí. Další benefity upřesníme u osobního pohovoru. Počet zaměstnanců dohromady: cca 25, v ČR, 5 http://www.26house.com
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Praha 8 |