Informace o pracovním místě
Jsme organizace zaměřená na poskytování asistence a podpory v oblastech práva, financí, sociálních služeb a psychologie, pomocí tzv. Employee Assistance Program. Naším cílem je pomáhat lidem v obtížných situacích prostřednictvím naší telefonické linky, která poskytuje odborné poradenství a podporu. Vhodné pro všechny, kteří potřebuji práci na dálku.
Hledáme: Empatického a komunikativního konzultanta, který umí zároveň naslouchat. Předchozí zkušenosti s krizovou intervencí nebo obsluhou telefonické linky jsou vítány, ale nejsou podmínkou.
Co vás čeká:
Obsluha telefonické linky a komunikace přes zprávy a e-mail
Naslouchání a podpora klientů v obtížných situacích
Vyhledávání řešení a organizace dalšího postupu
Dokumentace a sledování případů
Empatii a schopnost naslouchat
Komunikační dovednosti
Zájem o právo, finance, sociální oblast nebo psychologii
Základní znalosti krizové intervence (výhodou, nikoli podmínkou)
Flexibilitu, odpovědnost a schopnost pracovat samostatně
velkou výhodou:
Práce v sociálních službách nebo psychologickém poradenství
Praxe s krizovým managementem
Poskytování asistence nebo podpory na telefonické lince
Možnost práce z domova
Flexibilní pracovní dobu
Odborné školení a podporu
Příležitost získat cenné zkušenosti v oblasti poradenství