Informace o pracovním místě
Nezávislá Dobročinná organizace hledá do svého týmu dalšího kolegu/yni na pozici správy IT v rámci provozu UNIKÁTNÍho konceptu a nově spouštěné platformy. Buďte "Parťák" / "Parťačka" pro něco skutečně smysluplného a skutečně "Dobrého"…
Budeme se na Vás obracet pro podporu i s různými IT požadavky a dotazy a budete také koordinovat práci dalších případných IT specialistů.
Především budete mít na starosti náš web a e-shop ( platforma Opencart), dále třeba API napojení na různé systémy dodavatelů včetně účetního programu, systému řízení skladu,…), převody xml feed/ů a další.
- Předpokládaný časový rozsah cca 10-15h/týden.
- Až 95% HO ! DPP, IČO, i na MD!
- Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky", ale rozhodně nezůstanete zcela bez odměny:-) Peníze ale principiálně nemůžou být Vaší hlavní prioritou!
CV zasílejte POUZE s aktuálním FOTO! a ideálně s doplněním v jakých hodinách Po-Pá je s Vámi nejlepší se spojit.
Budeme se těšit…
- Opravdu Dobrý lidský charakter, promptní jednání a komunikaci, orientaci na nejefektivnější vyřešení situace/problému, zodpovědnost a loajalitu, ochota rychle se učit a poznatky převádět do praxe
- Znalost nebo alespoň orientaci v následujících oblastech: API, XML feedy, tvorba / správa webu a e-shopu - ideálně znalost platformy Opencart, výhodou i PHP, SQL, a další.
- Pokud máte znalosti a dovednosti nebo popř. zájem i o oblasti tvorby grafiky, videí, AI, Cybersecurity, programování - i vč. Tvorby a programování aplikací pro telefony, popř. další oblasti - budeme jedině rádi! :-)
- Až 95% Home Office a flexibilní pracovní dobu po dohodě s nadřízeným (ALE buďte Praha + cca 50km)
- Při dlouhodobé spolupráci velmi, velmi NADstandardní ohodnocení! ( např. i % z e-shopu apod. ) !
- Práci, která má skutečný SMYSL, Prestiž a opravdovou HODNOTU!
- Možnost vlastního rozvoje a případné podílení se i na rozvoji celého celosvětově UNIKÁTNÍho konceptu, jehož budete součástí!