Informace o pracovním místě
Hledáme šikovného kolegu/kolegyni na pomoc s údržbou kanceláře a administrativou, který se postará o drobné manuální práce a zajistí hladký chod kanceláře.
Co Tě u nás čeká:
Budeš mít na starosti údržbu a vylepšování kancelářských prostor – malování stěn, zatloukání hřebíků, montáž nábytku, opravy drobných závad.
Péče o kancelářské vybavení – kontrola a doplňování zásob, organizace pracovního prostoru.
Pomoc s administrativními úkoly – práce s interním systémem, zadávání a kontrola dat.
Podpora kolegů při přípravě meetingů a firemních akcí.
Prakticky založeného člověka, kterému nedělá problém vzít do ruky štětec, zatlouct hřebík nebo složit nábytek.
Někoho, kdo si poradí s drobnými opravami a vylepšením pracovního prostředí.
Spolehlivost, samostatnost a smysl pro pořádek.
Zkušenosti s údržbou či manuálními pracemi výhodou, ale není nutností – stačí chuť se učit.
Nástup ihned nebo dle dohody.
Pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje.
Možnost Multisport karty.
Kanceláře v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností.
Přátelský mladý tým a flexibilitu - směny si plánuješ podle svých časových možností.
Máš šikovné ruce a rád/a se staráš o prostředí kolem sebe? Pošli nám svůj životopis a přidej se k nám!