Informace o pracovním místě
- komunikace s klienty - osobní, telefonická, písemná - administrace spojená s ubytováním klientů - podílení se na bezproblémovém a přívětivém chodu hotelu - práce s rezervačním systémem - non - stop provoz - denní a noční směny - další úkony dle aktuálních potřeb hotelu
Požadujeme
- znalost angličtiny podmínkou, další jazyky výhodou - komunikační a organizační dovednosti - samostatnost a aktivitu - spolehlivost, loajalitu, vysoké pracovní nasazení
Nabízíme
zajímavou a odpovědnou práci v příjemném a schopném kolektivu
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 1 |
ID inzerátu: 3183263 Vloženo: 11.02.2019