Informace o pracovním místě
Jak bude vypadat Váš pracovní den: *Budete obsluhovat telefonní linku a samostatně vyřizovat komunikaci s klienty ve dvousměnném provozu. *Zpracujete dotazy zákazníků zaslané emailem. *Vyřídíte požadavky interních a externích zákazníků a zodpovíte jejich dotazy, budete k dispozici pro radu či informaci. *Nejedná se o aktivní nabídku produktů ani služeb. Odměna není vázána na uzavřené smlouvy ani výnosy.
Hodíte se k nám, protože: *hledáte možnost přivýdělku a jste komunikativní. *nevadí Vám, když je občas klient ve špatné náladě a dokážete v klidu řešit jeho požadavek. *rychle se učíte a brzo se orientujete v nových poznatcích. *vlastníte maturitní vysvědčení a jste zodpovědný. *si skvěle rozumíte s počítačem a orientujete se na WEBu. *máte zkušenosti z poštovního provozu nebo s prací v Call centru (velká výhoda, ne však podmínka).
Proč pracovat právě u nás? *Hledáte různorodou prací v příjemném prostředí s možností denního kontaktu s klienty. *Naučíme Vás vše, co budete k práci u nás potřebovat. *Budeme spolupracovat formou DPP/DPČ. *Nastoupit můžete od 1.11.2019. Pokud Vás námi nabízená pozice oslovila, přiložte k reakci Váš strukturovaný životopis v českém jazyce spolu s motivačním dopisem. Uchazeči, kteří nesplňují podmínku úplného středního vzdělání s maturitou, nebudou zařazeni do výběrového řízení. V inzerátech jsou používány názvy pozic zpravidla v mužském rodě, a to z důvodu lepší plynulosti textu, v žádném případě tím Česká pošta, s.p. nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup k pohlaví nebo jednotlivým kategoriím povolání.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Ostrava |