Informace o pracovním místě
•	Zajištění chodu recepce v objektu rezidenčního bydlení
•	Evidence návštěv, komunikace s rezidenty a jejich návštěvami
•	Dohled nad klidem a bezpečností v objektu
•	Spolupráce s personálem při řešení mimořádných situací (zejména v noci)
•	kontroly klientů, doprovody po rezidenci, doprovody po rezidenci
•	výpomoc v domácnosti, ……
•	Spolehlivost, zodpovědnost, empatii a příjemné vystupování
•	Uživatelskou znalost MS Office a e-mailové komunikace
•	Ochotu pracovat ve 12hodinových směnách – převážně     denních, výjimečně i nočních
•	Ochotu učit se novým věcem
•	Zkušenost s obdobnou činností výhodou, ne podmínkou
•	Čistý výpis z RT
 
Pro zařazení do výběrového řízení je nutné zaslat profesní CV.
•	Formu spolupráce na DPP
•	Odměnu 150–180 Kč/hod dle zkušeností a dané směny + příplatky
•	Směny: cca 6–8 směn měsíčně (denní a občas i noční služby)
•	Práci v klidném prostředí s přímým přesahem pomoci druhým
•	Možnost dlouhodobé spolupráce na záskoky
•	Plánování směn dle domluvy
•	Přátelský tým a férový přístup

 
          

 
 
