Informace o pracovním místě
Co Vás u nás čeká?
V současné době hledáme nové kolegy a kolegyně do našeho interního call centra na zákaznickou linku. Budete zodpovědní za telefonickou komunikaci s našimi stávajícími klienty. Nevoláte žádné slepé kontakty, ale spokojené zákazníky využívající naše produkty. Čeká Vás péče o zákazníka, aktivace doplňkových služeb a administrativní činnost.
Co od Vás čekáme?
Samozřejmostí je maturitní vysvědčení v kapse, čistý trestní rejstřík a žádná insolvence. Dále očekáváme perfektní znalost českého či slovenského jazyka bez vad řeči.
Kromě nových zkušeností a super kolektivu u nás také získáte:
*jistota fixní mzdy + bonusy
*smlouva na HPP - 8 hodin/den (8 – 16:00 nebo 9 – 17:00)
*nebo DPČ (minimálně 20 hod/týden), směny volíte dle svých časových možností
*pracujete jen od Po do Pá
*díky volným víkendům získáte i spoustu času na své koníčky a rodinu
*maminky zvládnou vyzvedávat své děti ze školek ☺
*občerstvení na pracovišti po celý den ZDARMA
*5 dnů zdravotního volna
* odpočinek je pro nás důležitý, proto Vám dáme týden dovolené navíc (tedy 5 týdnů placeného volna)
* stravenky v hodnotě 100,- Kč/den do nepřeberného množství obchodů a jídelen v okolí
* příspěvek do Cafeterie 8 100,- Kč/rok
*příjemné moderní prostředí
*kvalitní zaškolení
*skvělá dopravní dostupnost, 5 minut od hlavního vlakového nádraží