Informace o pracovním místě
Náplň práce:
-správa a údržba dodavatelských ceníků (práce s rozsáhlými tabulkami) – kontrola/úprava cen, dostupností, MJ a vah, dodavatelských kódů, technických a dalších parametrů položek (produktů/variant) v dodavatelských cenících
-zakládání nových produktových karet / doplňování variant stávajících produktů (spolupráce s pracovníky nákupu a obchodu)
-komunikace s marketingovým týmem při tvorbě produktových karet – kontrola SEO prvků, obsahu a náležitostí produktových karet, pouštění karet na e-shop
-komunikace s dodavateli
- velmi dobrá znalost programu MS Excel
o základní a podmíněné formátování tabulek, filtrace (označení a vyfiltrování pouze viditelných buněk, odstranění duplicit, apod.), ukotvení příček
o vzorce (úpravy, rychlá kontrola, kopírování a přesouvání, relativní a absolutní adresace buněk ($A$1))
o funkce (zejména logické (KDYŽ, IFS, A, NEBO…), vyhledávací (SVYHLEDAT, VVYHLEDAT…) a textové (CONCATENATE, NAJÍT, NAHRADIT…)
o kontingenční tabulky
o rámcová znalost maker a VBA výhodou
- znalost MS Outlook, popř. Mozilla Thunderbird
- schopnost e-mailové komunikace (s dodavateli) a tvorby textů (kontrola obsahu produktových karet)
- základní znalost internetového marketingu výhodou
- analytické myšlení, pečlivost, samostatnost komunikativnost
- zájem o produktový sortiment našeho eshopu
- svůj vlastní výkonný počítač s operačním systémem MS Windows
- práci na 4-6hod. denně
- spolupráce formou Dohody o provedení práce nebo ŽL
- zaškolení
- možnost práce z domova, v kanceláři dle dohody
- práci v mladém dynamickém kolektivu rychle rostoucí společnosti
- rozšíření pracovního úvazku při dlouhodobé spolupráci
- čistá mzda 130-150 Kč/hod.