Informace o pracovním místě
Jak bude vypadat váš pracovní den?
Každé ráno si připravíte dopisy ✉️ podle svého rajonu tak, aby se dobře doručovaly. Vydáte se na pochůzku, kde někdy na vás čekají milí adresáti, za to jim rádi poradíte, jaké další služby České pošty mohou využít. Po návratu předáte nedoručené zásilky a s čistou hlavou odcházíte domů.
Pracovní doba pouze na ranní směny (6-14.30h po-pá).
Jakého parťáka do týmu hledáme:
• Komunikativní a rád se setkává s lidmi.
• Zodpovědný se smyslem pro pořádek.
• Umí si věci zorganizovat a naplánovat.
• Alespoň trochu zdatný v ovládání PC a řízení služebního vozidla.
• A ví, že pošťák zvoní vždy dvakrát.
Co získáte?
• Fajn kolektiv, který se na vás už těší.
• Práci formou DPP, DPČ.
• Výplatu 12. den v měsíci.
Kontakt:
Milena Rubalová
Tel: +420 734 876 655
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. Ozveme se Vám!
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.