Informace o pracovním místě
Rozšiřujeme náš tým, který pomáhá zákazníkům společnosti ČEZ. Budeš s námi u toho? Budeš jejich oporou po telefonu? Ulehčíš jejich starostem a odpovíš na dotazy, se kterými si nevědí rady?
• Na příchozí lince telefonický kontakt se zákazníky, kteří potřebují pomoct
• Aktivní práce v interních systémech, abys vždy měl(a) dostatek informací o daném zákazníkovi
• Samostatnost a zodpovědnost, protože věříme, že v každém hovoru uděláš maximum pro spokojenost všech
• Administrativa spojená se změnou služeb a emailová komunikace
Čekají Tě zpočátku dny nabité školením s našimi certifikovanými a sympatickými trenéry. Všechny dny školení máš samozřejmě proplacené, navíc se školíš přímo u nás, takže se už v průběhu školení seznámíš se svými kolegy a kolegyněmi z projektu.
Pro práci požadujeme usměvavou povahu, dochvilnost a pracovitost ;-)
• Jistotu. Proto máš jistou fixní mzdu
• Volné víkendy a státní svátky
• 25 dní dovolené a jen měsíc zkušební lhůty
• Smlouva na hlavní pracovní poměr
• Pracuješ jen ve všední dny. Víkendy a státní svátky odpočíváš
• Stravenkový paušál do výplaty v hodnotě 75
• Multisport kartu, kterou využiješ všude v ČR a nejen na pohyb! Navíc první měsíc úplně zdarma!
• Pitný režim
• Klimatizované prostředí
• Slevy na tarify od Vodafone, zájezdy od Exim a pojištění od ČSOB
TermínNástup: | 01.10.2021 - 31.12.2021 |
Mzda: | 20 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 3 |
Lokalita: | Ústí nad Labem |