Informace o pracovním místě
Instalace, správa a servis koncových stanic a notebooků, diagnostika tiskáren, telefonů, poruch v síti atp. v rámci jedné společnosti.
Odstraňování problémů ve Windows 7, Windows 10, nebo dalších aplikacích, řešení nebo návrhy řešení běžných poruch.
Řešení uživatelských dotazů a problémů.
Komunikace zejména s českými uživateli, případně s anglicky hovořícím managementem nebo helpdeskem.
Pouze v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hodin, případně od 8:00 do 16:00 hodin.
ŘP není potřeba.
Velmi dobré vystupování, ochotu se učit novým věcem v rámci oboru, schopnost práce samostatně i v rámci IT kolektivu, pečlivost, spolehlivost, dochvilnost.
Všeobecný přehled v oblasti IT, zkušenosti nebo vystudovaný obor zaměřený na informační technologie, dobrou znalost hardware, operačního systému Microsoft, Windows 7, 8, 10.
Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí.
Znalost anglického jazyka slovem i písmem na běžné komunikativní úrovni (mírně pokročilý a lepší).
V případě zájmu Multisportku, dále pak pololetní prémie, zvýhodněné nákupy apod.
Vhodné pro absolventy i OSVČ, práce na HPP nebo ŽL, dle dohody.
Pošlete nám, prosím, životopis (příp. informace o Vašich zkušenostech), vybrané uchazeče oslovíme telefonicky s termínem osobního pohovoru.
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 38 000 - 42 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 5 |