Informace o pracovním místě
Tvoje role u nás zahrnuje:
Budeš hlavním kontaktem pro naše klienty, budeš je informovat o postupu projektů, vyřizovat jejich požadavky a hledat optimální řešení jejich potřeb.
Spolupráce s projektovým manažerem, který se stará o realizaci webů.
Budeš dohlížet na dodržování termínů a kvality dodaných produktů, zajišťovat, aby klienti byli spokojeni s finálním výsledkem.
Zkušenost na obdobné pozici v oblasti account managementu, ideálně ve společnosti zaměřené na webové projekty a e-commerce.
Dovednost komunikovat s různými typy klientů, schopnost prezentovat komplexní informace jednoduše.
Znalost projektového řízení
Orientace v oblasti webových stránek a e-shopů, základní povědomí o vývojových procesech a nástrojích pro správu projektů.
Aktivní přístup k řešení problémů a hledání nových příležitostí pro zlepšení procesů.
Organizační schopnosti: Zkušenosti s koordinací více projektů zároveň, schopnost udržet si přehled o termínech
Znalost programu Jira
Plat 15 000 – 20 000 Kč / měs. na IČO.
100 % remote spolupráce, ale máte možnost pracovat v našich moderních kancelářích (pet friendly).
25 dní placeného volna.
Pomoc se zajištěním ubytování, pokud budeš na služební cestě (ať už ke klientovi, nebo na výletě do kanceláře).
Volnou pracovní dobu.
Technologické vybavení (PC dle domluvy – Mac, Windows).
Účast na školeních a konferencích.
Skvělý kolektiv, pravidelné teambuildingy, sportovní aktivity.
Pravidelné vzdělávací Brilo čtvrtky (můžeš se dostavit osobně nebo online).
Slevy v partnerských e-shopech.
Multisport kartu, odměny za doporučení nových kolegů.
Dárek k narozeninám.
Sdílenou firemní knihovnu.
Firemní mobilní tarif + zvýhodněné tarify pro tvé nejbližší.
Prostor pro tvou kreativitu a iniciativu.