Informace o pracovním místě
Jsme úspěšné audiovizuální studio dodávající kvalitní produkty významným klientům jako např. Panasonic, Kermi, Plzeňský Prazdroj, Západočeská univerzita, FN Plzeň, Canpack, Pebal a mnoho jiných.
Spektrum našich služeb zahrnuje prezentační videa, image videa, náborová a instruktážní videa, časosběry, reklamní TV spoty a 3D animace.
Nyní bychom rádi rozšířili povědomí o našich službách mezi další potenciální klienty a získali tak nové spokojené zákazníky, kteří by naší firmě umožnili další organický růst.
Na dlouhodobou brigádu s flexibilní pracovní dobou hledáme spolehlivého, proaktivního spolupracovníka, který se nebojí učit.
Jako optimální kandidát pro spolupráci se nám jeví pokročilejší student/studentka VŠ s dobrými, přiměřeně vyzrálými komunikačními vlastnostmi a příjemným a profesionálním vystupováním.
Základní orientace v marketingu pak může být výhodou.
Primární náplní práce našeho nového spolupracovníka by byla e-mailová a telefonická komunikace s vybranými potenciálními klienty naší společnosti.
Možnost prodloužení spolupráce na další roky.
Důkladné zaškolení a relativně flexibilní pracovní dobu (práce z domova v rozsahu cca 20-40 hodin měsíčně, obvykle v časovém rozmezí 9:00-15:00).
Základním cílem této pracovní činnosti bude dohoda na osobním setkání našeho kreativního specialisty s určenou kontaktní osobou cílové společnosti.
Pracovní činnost ve velmi zjednodušeném pohledu a po úvodním zaškolení by vypadala takto:
- Velmi stručné představení naší společnosti skrze e-mail a žádost o krátký telefonní hovor
- V telefonním hovoru podrobnější představení společnosti a žádost o možnost zaslání vybraných referenčních produktů
- Zaslání vybraných referenčních produktů s žádostí o poskytnutí zpětné vazby
- Telefonní hovor pro získání základní zpětné vazby a dohody o osobním setkání s kreativním specialistou naší společnosti
- Struktorovaný zápis dle stanovené osnovy
Struktura odměňování bude stanovena vzájemnou dohodou a bude postavena zejména na motivačním principu.
Vaším klíčovým cílem tedy nebude cokoli „prodat“, ale pouze zprostředkovat pracovní setkání našeho kreativního specialisty s kontaktní osobou cílové společnosti.