Informace o pracovním místě
Chcete si přivydělat před Vánoci? Jste tady správně!
Jak bude vypadat Váš pracovní den?
Každé ráno dorazíte na depo, vyzvednete si auto a připravené balíky naložíte tak, aby Vaše trasa byla co nejefektivnější. Vyrazíte do terénu a dojedete si k zákazníkům pro úsměv za včasné doručení. Co nedoručíte (a občas je toho opravdu hodně, zejména před Vánoci), uložíte na poště. Vrátíte se na depo, zaparkujete auto a s čistou hlavou odcházíte domů.
Pracovní doba: dle dohody, možné také jako přivýdělek jen v odpoledních hodinách!
Jací by měli být naši kolegové?
• Spolehliví, ochotní a pracovití lidé se smyslem pro zodpovědnost.
• Samostatní, starší 18 let s dobrým zdravotním stavem.
• S řidičským průkazem skupiny B a chutí řídit moderní služební dodávku.
Co získáte?
• Stabilní ohodnocení 150 Kč/h.
• Spolupráci formou DPP nebo DPČ.
• Možnost dlouhodobé spolupráce nebo získání hlavního pracovního poměru.
• Práci ve férovém týmu.
Kontakt
paní Šárka Brabcová - vedoucí oddělení v provozu
tel: +420 734 876 230
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. Ozveme se Vám!
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.