Informace o pracovním místě
- Zajištění kvalitní zákaznické péče (poskytování informací o spojích, řešení individuálních potřeb cestujících).
- Přímá komunikace a kontakt s cestujícími.
- Rezervace a prodej vlakových i autobusových jízdenek.
- Práce s rezervačním systémem.
- Máš komunikační dovednosti a rád/a pomáháš lidem kolem sebe.
- Máš proklientský přístup.
- Jsi časově flexibilní - k dispozici budeš mít směny jak na pobočce Hlavní nádraží tak na Svinově.
- Směny na pobočce Hlavní nádraží: Ranní směna je od 4:15h do 13:00h, odpolední od 12:45h do 21:30h, zde jsou směny převážně o víkendu, ale občas Tě potřebujeme i přes týden.
- Směny na pobočce Svinov: K dispozici zejména večerní směny 16:25h-21:30h a v případě záskoku také ranní směny 4:15h-16:45h.
- Znáš základní angličtinu.
- Zajímavou a různorodou práci.
- Získání cenných zkušeností.
- Přátelské pracovní prostředí.
- Plánování směn na měsíc dopředu.
- Příplatky za víkendy a svátky.
- Pracovní místo, které může být odrazovým můstkem pro tvůj kariérní postup.
- Spolupráci na DPP (dohoda o provedení práce).