Informace o pracovním místě
Společnost AdvemoUp se sídlem v centru Ostravy zaměstná kandidátku na pracovní pozici: Asistentka manažera / Personalistka.
Pozice je vhodná také pro absolventky
Náplň práce:
* Administrativa (vytváření smluv, zakládání dokumentů, chystání podkladú pro účetní, tvoření docházky zaměstnanců)
* Vedení výběrového řízení (práce s e-mailem, tvoření inzerátů, posuzování životopisů uchazečů)
* Denní a týdenní přehled o chodu firmy ( Excel), práce s penězy
* Úklid kanceláře (vysávání, zalévaní květin, úklid kuchyně, koše)
* Emailová a telefonická komunikace
* Správa webových a facebookových stránek
* Otevírání/zavírání kanceláře
* Pracovní doba 6 hodin denně - po-pá 8:00 – 12:00, 18:00 – 20:00 + 2x sobota v měsíci
Upřednostňujeme: uchazečky s pobytem v centru Ostravy
Co od Vás očekáváme
* Časovou flexibilitu
* Velmi dobrou znalost českého jazyka
* Dochvilnost
* Zodpovědnost a spolehlivost
* Komunikativnost na velmi dobré úrovni, příjemné vystupování
* Aktivní přístup k práci
* Základní zkušenosti s prací v excelu, wordu
* Firemní dresscode (elegantní)
Co s námi získáte
* Dlouhodobá brigáda/HPP
* Získání praxe v oblasti personalistiky
* Práci v dynamickém, mladém a přátelském kolektivu
* Odměna 90 kč/h (po zaškolení 100kč/h) + prémie za řádně odvedenou práci
* Pravidelný výplatní termín
* K dispozici firemní počítač a telefon
* Školení na náklady firmy
* Firemní benefity
Mzda: | 90 - 100 Kč/hod. |
Počet míst: | 6 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Ostrava |