Informace o pracovním místě
Společnost AdvemoUp se sídlem v centru Ostravy zaměstná kandidátku na pracovní pozici: Asistentka manažera / Personalistka. Pozice je vhodná také pro absolventky Náplň práce: * Administrativa (vytváření smluv, zakládání dokumentů, chystání podkladú pro účetní, tvoření docházky zaměstnanců) * Vedení výběrového řízení (práce s e-mailem, tvoření inzerátů, posuzování životopisů uchazečů) * Denní a týdenní přehled o chodu firmy ( Excel), práce s penězy * Úklid kanceláře (vysávání, zalévaní květin, úklid kuchyně, koše) * Emailová a telefonická komunikace * Správa webových a facebookových stránek * Otevírání/zavírání kanceláře * Pracovní doba 6 hodin denně - po-pá 8:00 – 12:00, 18:00 – 20:00 + 2x sobota v měsíci Upřednostňujeme: uchazečky s pobytem v centru Ostravy
Co od Vás očekáváme * Časovou flexibilitu * Velmi dobrou znalost českého jazyka * Dochvilnost * Zodpovědnost a spolehlivost * Komunikativnost na velmi dobré úrovni, příjemné vystupování * Aktivní přístup k práci * Základní zkušenosti s prací v excelu, wordu * Firemní dresscode (elegantní)
Co s námi získáte * Dlouhodobá brigáda/HPP * Získání praxe v oblasti personalistiky * Práci v dynamickém, mladém a přátelském kolektivu * Odměna 90 kč/h (po zaškolení 100kč/h) + prémie za řádně odvedenou práci * Pravidelný výplatní termín * K dispozici firemní počítač a telefon * Školení na náklady firmy * Firemní benefity
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 90 - 100 Kč/hod. |
Počet míst: | 6 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Ostrava |