Informace o pracovním místě
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici HelpDesk/zákaznická podpora, který bude naším klientům poskytovat zákaznickou podporu na základě jejich požadavků úpravy webu nebo e-shopů Tvou hlavní náplní práce bude komunikace s klienty, kteří mají problém s webovkami nebo e-shopem, který jsme jim dodali a následné zprocesování řešení společně s kolegy v týmu.
Náplň práce:
- vyřizování příchozích požadavků od klientů po telefonu nebo e-mailu z hlediska urgence, garantované reakční doby a typu požadavku
- rozdělování práce kolegům dle náročnosti zjištěných problémů
- zkušenosti s komunikací se zákazníky po telefonu nebo e-mailu
- zkušenosti s úpravou fotek nebo grafikou
- zvládaní kritických situací a řešení problémů
- schopnost analytického myšlení
- zvládaní práce s PC, zejména Microsoft office (Word, Excel, PowerPoint) a emailového klienta
- zodpovědnost a spolehlivost za svěřenou práci
- zkušenost se zpracováním dat/výstupy z Excelu, práce s databází dat
- kreativita a smysl pro design