Informace o pracovním místě
Umíte zorganizovat práci sobě i ostatním?
Přistupujete zodpovědně ke svěřeným úkolům?
MS Excel pro Vás není nepřítelem?
Přijďte pracovat do naší firmy na pozici asistenta/ky obchodního ředitele.
Možné i HPP.
To že u nás práce asistenta/ky neznamená vaření kávy Vám napoví pracovní náplň:
- Budete mít na starosti podporu obchodní činnosti ředitele
- Tvorba a příprava obchodních zakázek, evidence realizovaných zakázek
- Komunikace se zákazníky
Co je pro nás důležité a bez čeho neuspějete?
- Předchozí zkušenost na administrativní pozici (na obchodním oddělení výhodou)
- Znalost MS Office – oceníme především znalost Excelu
A co Vám za to nabídneme my?
- Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst
- Nastoupit k nám můžete ihned, budete pracovat v Olomouci
- Nastoupíte k nám za 27.000, - Kč a po zapracovaní může být Vaše mzda navýšená